مقالات آموزشی چندکا

همه روزه اخبار و مقالات مفید را در وبلاگ چند کا ببینید



ترفند های افزایش فالور در اینستاگرام

تاریخ : 1398/7/2 بازدید : 1132

در زیر مهم ترین راه های افزایش فالوور اینستاگرام بدون ریزش را برایتان توضیح داده ایم

یک کاربر اکتیو باشید:

همانطور که میدانیم پیش نیاز کسب درآمد از اینستاگرام ، داشتن پیجی با فالوور های بالاست. چنانچه تمایل دارید که فالوورهای اینستاگرام خود را افزایش دهید لازم است که به صورت مداوم در این شبکه حضور فعال داشته و پست بگذارید به ویژه در زمان شلوغی که بدین سبب بیشتر دیده شوید. جالب است بدانید که کاربران فعال این شبکه حداقل روزانه 3 پست در این شبکه اجتماعی به اشتراک می گذارند .

دکمه‌های شبکه اجتماعی را در بلاگ یا سایت خود به اشتراک بگذارید :

این مورد بسیار حایز اهمیت است که شما در موقعیت‌های استراتژیک دکمه‌های شبکه اجتماعی را در بلاگ خود جایگزاری کنید که برترین و موثرترین مکان جایگذاری لینک آن در پائین مطلب است

در وب سایت خود یک بنر از صفحه اینستاگرام خود اضافه کنید:

در یک نقطه پر بازدید از وب سایت رسمی خود، بنری با عنوان ” مرا Follow کنید ” یا تبلیغاتی از این قبیل به اشتراک بگذارید .پیشنهاد من به شما این است که این امر را در بخش زیرین صفحه مخاطبان خود به اشتراک بگذارید.

حساب کاربری شبکه اینستاگرام خود را در ایمیل‌های خود قرار دهید:

توجه کنید که این امر بسیار سبب تشویق مردم برای Follow کردن شما خواهد شد . این مورد در روابط کاری و تجاری شما نیز باعث تاثیرات مثبت زیادی می شود.

در کارت تجاری خود اسم کاربری اینستاگرام خود را اضافه کنید:

تجربه نشان داده است که این امر بسیار سبب شده است تا حساب کاربری شما در این شبکه در جاهای بسیاری دیده شود و در نهایت تعداد Follower های شما افزایش یابد.

از هشتگ (#) استفاده کنید :

بسیاری از کاربران اینستاگرامی که در فضای اینستاگرام پست می‌گذارند، از هشتگ برای پست‌های خود استفاده می‌کنند. فراموش نکنید که این امر سبب می‌شود تا کاربران بیشتری پست‌های شما را مشاهده کنند.

دوستان خود را در عکس‌ها تگ کنید:

در زمانی که شما دوستان خود را در پست های خود تگ می‌کنید، در حقیفت شما این پست را به پروفایل آن‌ها می افزایید و در اصل این پست را در قسمت عکس‌های تگ شده وی قرار می‌دهید. این امر سبب می‌شود دوستان آن‌ها نیز عکسی که به اشتراک گذاشته ایید را مشاهده کنند و همین امر نیز باعث شود دنبال کنندگان افزایش یابند.

با مردم در تعامل باشید:

چنانچه شما جز آن دسته از کاربرانی هستید که تمایل دارید معروف شوید در هر شبکه اجتماعی که تمایل به تحقق این امر دارید باید با مردم در تعامل داشته باشید و با آن‌ها نظر خواهی کرده ، و به بحث و گفتگو بپردازید و از این طریق حساب های کاربری خود را تبلیغ نمایید .به یاد داشته باشید که بهترین روش
در شبکه اجتماعی اینستاکرام شرکت در بحث‌های نظرات صفحات پرمخاطب است .

بیوگرافی خود مثل عکس پروفایل و … را به روز کنید:

اطلاعات و بیوگرافی‌های مهم و ضروری را به پروفایل و بخش بیو اینستاگرام خود بیافزایید و توجه کنید حتماً اطلاعات تماس خود، وب سایت و ایمیل خود را نیز در بخش بیوگرافی که این شبکه در اختیارتان میگذارد وارد نمایید.

افرادی را دنبال کنید که با شما وجه اشتراک دارند:

شما با سرچ هشتگ هایی که در رابطه با خودتان است کاربرانی که با شما وجه اشتراک دارند را فالو کنید تا بدین ترتیب تا دنبال کنندگان آن‌ها نیز بدین ترتیب قادر باشند شما را راحت تر پیدا نمایند و شما را فالو نمایند .

عکس‌های باکیفیت بفرستید:

به اشتراک گذاری محتویات باکیفیت و پیام‌ها، تأثیر مثبتی روی افزایش تعداد دنبال کنندگان می‌گذارد.